ÄNDRADE PLANER FÖR LÖRDAGEN

Tjenisen nu sitter man hära ensam med älsklingen och lyssar på en as grym låt med en snygging som sjunger. Kolla in hans blick i början :O alltså jag dör för den blicken ! Tro mig.
Mkt bas och fart i låten med, typiskt partymysik i mina öron iaf !


-
Ikväll  vart det som sagt ändrade planer vi ska typ till en killkompis här i Sumpan som är hemma ensam :) ska bli ganska nice och jag lärde känna nya sköna grabbar igår som antagligen kommer komma dit idag med. Hoppas iaf på det ! Men nu ska jag ut och ta en cigg & sen är väll Tonis mamma och pappa hemma så jag kan duscha :D och antagligen kommer snyggingen min följa med in.
Mjauo :*
En bild på mig och Ogge ifrån igår :) sexiga visst ? Kolla blicken jag ger kameran, rawr på mig :D haha skoja bara !
Time to leave now :) vi hörs senare. jag uppdaterar så mkt jag kan och jag ska försöka komma in med en veckansblogg imorgon också som man får 5 dagar på sig att anmäla sig till.


Kommentarer
Postat av: angelica w

Muppen! Trodde det var slut med cigg särpannkaka! :0

2011-02-26 @ 18:46:57
Postat av: Js

Fin blogg :)

2011-02-26 @ 23:18:25
URL: http://saavurdic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0