14 MÅNADER TSM & 1 MÅNAD FÖRLOVAD




Minns du låten älskling ?
Låten ja drogade hela tiden kvällen & dagen vi tillbringade först tillsammans så vi sa att det va våran låt & det är den fortfarande. Den får mig att minnas hela första stunden med dig som om jag upplevde den igår.

Och älskling 14 månader idag har vi vart tillsammans och 1 månad förlovade, jag älskar dig otroligt mycket Toni Classon Kalliomäki, killen i mitt liv ! Jag är lycklig varje sekund som jag är med dig och förtvivlad varje sekund jag inte är med dig. Saknar din närvaro bara du är några meter ifrån mig älskling , du är världensfinaste i mina ögon & vi ska ha flera månader tillsammans & flera sommar minnen.

Kommentarer
Postat av: Z i r r e s ♥

Grattis till er! :D

2011-02-21 @ 11:44:48
URL: http://zirres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0