Sofia Lejon - Styrkan själv !



(klicka på bilden om ni vill besöka hennes blogg)

L - Liten lejonunge
E - En av mina bästavänner
J - Jävligt söt
O - Otroligt trevlig
N - Natur begåvning

Det är min beskrivning på henne med hennes bokstäver i hennes namn.

Men det jag vill säga i detta inlägg om min vän är att hon är en av dom starkaste
tjejerna jag träffat med tanke på allt hon berättat för mig. Och nej ingen idé att
fråga varför jag tkr hon är stark för det får ni ändå inget svar på
hon får en verkligen att tänka på annat när man är ledsen,
hon stöttar en om man behöver någon,
hon öppnar sina armar om man behöver en axel att gråta på,
hon är helt enkelt det en bästavän ska vara vilket är att hon finns.
Hon finns där för sina vänner och stöttar oavsett hur dåligt hon själv mår.

Så gumman nu ser du detta säkert och lyssna på detta ;

Vad du än blir kallad, vad du än får uppleva, vad du en känner
så kommer jag
alltid finnas till hands ifall du behöver mig.
Behöver du någon gång en axel att gråta på såklart kommer jag finnas
för dig med öppna armar.
Behöver du någon som lyssnar och förstår , jag kommer finnas där!
En vän som dig är det många som söker efter men det är jag och dina
andra vänner som har fått äran att kalla dig våran vän, syster eller
bästavän. För det är vad du är !

Gumman , i mina ögon kommer du alltid vara stark. Du är en tuff brud.
Jag älskar dig
Sofia Lejon  ! ♥

Kommentarer
Postat av: lejon

Vad snäll du är sofie. det där gick verkligen rakt in i hjärtat. Tack så jätte mycket för den fina beskrivningen, blev verkligen rörd. Finns för dig med gumman, <33 tack tack tack <3

love u <3

2011-04-05 @ 15:22:56
URL: http://simpleeheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0