Om gårdagen i ord

Igår som sagt efter jag solade så drog jag hem till mamma o duschade
 sen kom pappa och hämtade mig

När jag sitter i bilen säger Rebecca att Toni ska med henne till stan "jaha"
tänker jag och frågar varför men jag får inget svar dom säger ba drf
så jag somnade när jag kom hem.

När dom va klara så kom dom hem till mig på moppen & så har rebecca
ett avlångt paket med sig och det visade sig vara en födelsedagspresent
ifrån henne till mig.
Det va en posters av Justin Bieber , jag ska sätta upp den på min vägg
vid sängen ta kort på den och sen visa er på blogen.

Sen hade dom även delat på priset på några tungpiercingsmycken
söta dom är. Så just nu har jag ena i käften och det är en tärning!

När dom hade lämnat sakerna och rebecca åkt hem så åkte pappa jag
och älsklingen hem till lisa min kusin för jag skulle testa klänning tills torsdag
vilket jag har nu. Fick låna en ganska fin!
När vi va där drack vi kaffe & min översmarta kusin hjälpte mig med
mattepapper som jag behövde hjälp med.
Tack för det !

När vi kom hem gjorde vi inget förutom lagade mat & kollade på house
tillsammans med pappa.

Nu sitter jag i skolan tillsammans med kajsa och snackar om systembolaget (?)
och jag har precis gjort engelska läxan jag skulle gjort igår men jag är
fortfarande inte klar med den helt så jag gör resten på lektionen
jag har liksom ändå dubbel timme i engelska nu sen matte sen slutar jag.

efter skolan ska jag dra ner till stan & sola snabbt sen ska jag
tillbaka till skolan för pappa hämtar mig.

Måste kila iväg till klassrummet nu, jag börjar om 5 minuter ska plocka fram det jag ska ha + köpa en chocklad tänkte jag i kaffemaskinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0