Mys hemma hos Issa med Tim & Toni

Morsning, just nu sitter jag i issas säng elr ah i fotändan medans dom andra ligger och halv sover under ett täcke haha vadå trötta liksom ;)
Ingen aning vad kvällen har att bjuda på men troligen så kommer vi att dra ut senare till jonti och dom :) kameran åker med & den e redan full proppad med bilder efter våran picnik men jag kommer ALDRIG orka lägga upp alla för det är typ över 300 bilder så jag kommer lägga upp dom mesta på facebook sen kommer jag lägga upp några stycken hära när Issa lagt in dom i datorn.

Just nu ligger Issa och Tim o bråkar om täcket, toni ligger i mitten och säger att han redan har täcke så han inte behöver ngt mera. Jag filmade dom lite granna så jag lägger upp dom imorgon när jag kommer hem :D dom är så söta så. Skönt att träffa brorshan igen , saknat grabben!

Stadsparken idag också va as rolig träffade lejon , findus , sebbe , sebbe , jonti , petter , carro , hanna , carros kompis , axel , niclas och sen va det säkert flera som jag inte kommer på namnet på just nu, vi va så många :) hade ingen koll alls haha bra va.

Denna dag är oförglömlig iaf :D älska er !

Frukostbilderna som togs när vi käkade frukost ;










Orkar inte lägga upp mera bilder nu ,
och nu måste jag ta hand om mina pojkar, dom är verkligen helt knasiga just nu ! ;) man kan tro att dom tagit ngt. Dom brottas i sängen och jag venne vad.. HAHA
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0