Hiss & Diss by; Sofie



- Att vara sjuk - Att vara sjuk när det är lov är ingen höjdare. Att ligga i sängen och snurra 1 000 varv för att man inte kan koppla av och man inte kan lyckas somna.
Nääh jag dissar att vara sjuk, lov eller skoldag, oavsett vad så dissar jag att vara sjuk!

- P-stavar - Ja ni ser helt rätt, jag dissar P-stavarna som många ungdommar har nu i dagens läge. Varför ? Jo det ska jag förklara det är för att läkaren som jag hade sa att jag skulle blöda i 2-3 veckor (jag hade gjort en operation) & dom satte in p-staven samtidigt.
Men dom dära 2-3 veckorna blev till månader & är nu uppe i 10 månader, alltså snart ett helt år. Då har jag fått reda på (för ganska länge sen) att om man skaffar p-stav kan man bli av med mensen helt, den kommer som den ska ELLER man har den i 3 år & gissa vad ? Jag kommer ha den i 3 år.
Så ni som klagar på att ni har mensvärkar och eran mens i 3-7 dagar , släng er i väggen jag har haft min i 10 månader & mensvärkar då och då.
Finns dom som har längre än mig & jag lider med er!



+ Vårtecken + Det bevisar verkligen att våren är kommen i sverige. Jag har redan hittat Tussilago, Blåsippor, Snödroppar, krukus & sen så har ju solen + värmen verkligen kommit fram. 
Det är super skönt att veta att snön inte kommer komma tillbaka nu till sverige, iaf till Uppsala tills nästa vinter. Iaf så hoppas jag på det :) 

+ Min pappa + Låter kanske lite konstigt men jag vill hissa min pappa för han är inte som alla andra. Han har kvar sina barndrömmar som han haft sen han va barn & vill fortfarande leva upp dom drömmarna. Han har inte gett upp hoppet om varken dom eller andra saker.
Det tycker jag verkligen är starkt gjort av honom, och så vill jag hissa hnm för att han är min älskade pappa som jag älskar mest ! Hihi.

Det va det jag hade att hissa och dissa idag , vill ni ha mera hissar&dissar?

Kommentarer
Postat av: louise

ta ur staven då, de har jag gjort! :) hade min inte alls länge innan jag gav upp!

2011-04-15 @ 17:38:47
URL: http://llouisejensen.blogg.se/
Postat av: Emelie

jag tycker synd om dig :(. jag ska inte klaga på min mensvärk för jag har det bara var 3:dje månad eller något sånt. <3

2011-04-16 @ 11:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0