Haft en dålig dag med några ljuspunkter

När jag kom hem till mamma igen så la jag mig bara i sängen och typ kollade upp i taket i 1 timme sen ringde jag issa och planerade kvällen med henne så nu är allting grönt för alla tror jag och planerat klart har vi också gjort. Sen hände en sak och jag dampade sönder och ringde mamma och bad henne skynda sig hem och inte långt därefter (10minuter) så kom hon hem med en cola till mig och balsam så jag kunde duscha :D vilket jag gjort, samt torkat och plattat håret också. skönt som fan va det iaf ! smink fixar jag hos issa.
Sen när jag duschat så kom mamma upp i mitt rum o gav mig ett brev där det stod mitt namn på o så och då öppnade jag det och det stod att jag kom in på cultus :D:D:D så jag börjar troligen där efter hösten. WIE ! omvårdnadsprogrammet kommer jag gå där.
Skolan är väldigt liten , bara  160 elever till höstterminen sa dom så jag antar att det är kanske två klasser med ettor eller vad man ska säga. hur som helst glad iaf!

måste kila iväg nu, mårten väntar inne i stan och issa väntar på att jag ska höra av mig. Och måste fixa lite saker innan toni,tim&teo kommer till Uppsala, ni vet T.T.T - ligan ! ;)

Vi hörs senare sötnosar.

Kommentarer
Postat av: jessica

jag kommer inte ihåg vad jag skrev? :o

2011-04-20 @ 21:58:54
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0