Godmorgon sverige

Har nästan precis vaknat här hemma hos Issa.
Igår hade vi en sjukt underbar kväll/natt till sist. Va trevligt folk & mkt skratt o lite annat också för den delen :).. Bilder ifrån kvällen kommer komma senare , jag orkar inte sitta och lägga upp alla bilderna nu vi tog ungefär 400 stycken bara igår liksom , men jag lovar ni ska få några stycken annars får ni kolla in bilderna på facebook.

Idag iaf så drog Toni och Tim hem för att fixa lite saker men kommer tillbaka senare kanske med en polare till dom två , vet inte får se. Ikväll iaf ska vi nog träffa Jonti och gänget igen som vi va med igår & det kommer bli dunder kul, alltid trevligt med dom personerna.

Just nu gör Issa gröt typ till frukost eller vad man ska säga o kaffe till det såklart, sen ska vi åka hem emot stenhagen för hon ska ha träning och jag ska hem , duscha fixa kläder och ah allt sånt dära som jag måste göra känner jag , raka benen också börjar växa ut lite granna hår typ. Usch !

Nu har issa gjort klart gröten så jag måste dra iväg. Vi hörs senare & då kommer bilderna upp ocskå. Troligen när jag kommer hem för då har jag inget att göra ändå efter jag gjort mig klar ;) hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0