VÄRLDENS UNDERBARASTE, TACK!

Min pojkvän är världens bästaste. Sitter och snackar med hnm nu på msn och så säger han att han sitter o kollar på en jacka till mig och frågar om storlek och sådära :) och jag frågade ba varför o va det va för slags jacka. Jag har alltid tjatat om en canada goos jacka och så säger han att det är en sån han kollar på :D:D:D:D är man bortskämd eller är man bortskämd av sin egen kille liksom. Han frågade mig även vilken färg jag får till och med välja liksom jag är super glad fan. Jag valde nog röd eller tkr ni ?
Tyckte den va as snygg alltså. Jag älskar min kille så fucking mycket, han är för perfekt o ger mig saker hela tiden fast jag inte ens behöver något mera än hans hjärta. ÄLSKAR DIG TONI !



Visst är den snygg :) ? Alltså jag skakar av glädje.
Jag ska få den i present när vi har ett år, vad kan man ge en kille ?
Vill med köpa något.
21/12-09 , loveu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0