TISDAG 7 SEPTEMBER

Nu sitter jag här med hårförlängningen i håret och det helt klart och brunkräm i ansiktet , saknas ba mascara sen är jag klar därför tänkte jag att jag skulle hinna skriva lite granna innan jag springer ner till bussen som jag ska ta 08:15 hade jag tänkt. Hoppas jag hinner till skolan då :) annars blire tråkigheter.

Idag kommer också min pojkvän efter att han slutat sin skola och då ska vi eventuellt va på stan ett tag om vi inte drar hem och myser tills vi ska på HOCKEYMATCH i gränby ishall :D tillsammans med mamma och brorsan. Min morbrors lag kommer dit VIK hockey och möter Almtuna.
Ska bli kul att se den matchen. Den börjar klockan sju och antagligen slutar runt 9 tiden skulle jag kunna tro.

Nej men nu måste jag skynda mig. Mascaran är inte lagd än och jag måste hinna med bussen :) jag hoppas ni får en bra dag för det ska jag ha, och juste, hoppas också ni lär er kommenteramera !
Bilder och sådära kommer antagligen senare ikv efter hockeymatchen ifall jag sitter här då,
annars kommer dom komma upp imorgon jag lovar ! :)

Kommentarer
Postat av: felicia

nee det är verkligen inte kul!

jo för att dom skulle göra massa undersökningar :)

2010-09-07 @ 11:33:23
URL: http://helenfelicia.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Jaa, vita hade varit snyggt. Synd att det inte finns. :P

2010-09-07 @ 13:33:56
URL: http://maandel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0