SVAMPSKOGEN

Tjejkvällen igår började bra o slutade bra men mellan där i några timmar fick vi va på akuten men det slutade också bra tack och lov. Precis kommit hem ifrån kusinen min som jag och toni sov hos. Nu snart ska vi åka iväg och leta efter svamp innan det börjar regna för fullt här alltså :) tror inte det men ändå. Toni är i duschen så tänkte slänga in ett snabbt inlägg i bloggen tills han är klar. Och ta en macka eller nånting är fortfarnade hungrig fast jag käkade hemma hos kusinen min. Ojsan han är klar nu visst, måste dra hehe vi hörs senare och då kommer jag antagligen lägga in bilder ifrån idag i skogen. Vi hörs senare, kram på er sötnosarna mina.
Kommentarer
Postat av: Pernilla

sjukt fin design!

2010-09-19 @ 19:54:48
URL: http://pernillawengman.blogg.se/
Postat av: emmi

Hej! Dagens blogg tävlingen är nu avslutat. Gå in och se om det blev du! Och om inte, så tycker jag du ska skriva ett grattis till de som vann och anmäla dig till nästa dagens blogg som kommer inom kort!

Ha en bra kväll, kram!

2010-09-19 @ 20:29:24
URL: http://emmimalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0