MYSKVÄLL ME PAPPA KANSKE ?

Va ute med Rebecca som sagt och det vart några fina bilder på en båt nere vid vatten samt solen som va påväg neråt fast tyvärr så kan jag inte lägga in bilderna på min dator jag vet inte varför min mobil är helt off efter mig just nu jag vet inte varför den beter sig såhär.. :(
Nu i alla fall så sitter jag bara o snackar med Elin på MSN angående Tsunamin helt hemskt alltså. Båda vi kände någon som va med i den. Hoppas det inte händer någon så stor grej igen, tänk på alla barn o vuxna samt djur. Men i alla fall nu funderar jag på att lägga mig i ett varmt skönt bad med ljus och bara koppla av sen ta en kopp te o kolla på en film med pappa om han orkar eller har tid. Hoppas på det för jag har tråkigt !
Vad har ni för er nu ?

Tänkte att ni kunde få en liten bild på mig också :) bara för jag är så snäll så lägger jag ut en as gammal bild på mig som min pappa tog på mig när jag va en liten flicka och vi va på semester :$ lite pinsamt faktiskt..



Vi alla har varit små en gång i tiden & för er som kanske
inte ser vad det står i sanden står det (pappa) i ett hjärta :)
Nej nu måste jag kila in i badkaret jag är så sugen på att bada o sen mysa lite
tillsammans med pappa o en kopp te :D vi höres senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0