GOTTSUNDA 756

Vaknat ifrån en lång och jobbig natt tillsammans med någe mystiskt. Hmm ! Sofia (lejon) sov hemma hos mig idag också tillsammans med Toni :) vi kom hem runt halv två ifrån Gottsunda där vi va på fest hos några av våra kompisar sen va vi tvungen att gå ! Men när vi skulle gå så försvann Toni's ena sko så han har bara en sko som är hans och en annan sko som inte är hans fast samma märke HAHHAAH grovt roligt jag svär !

Nu är det planerat att vi ska dra ut och gå lite granna :) till dammen hade jag tänkt. Ni kommer få bilder senare efter att min kompis lagt in bilder ifrån festen och ifrån innan festen !! Nu måste jag kila Lejon mördar mig snart om jag inte går ifrån dator, hehe hejdå ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0