FOTOGRAFERAT MED PAPPA







Va ute och fotograferade med pappa idag efter skolan. Vart några få
bilder ifrån min kamera som ja fotograferade med fast dom två sista
bilderna som är på mig tog pappa med min eftersom hans kamera
dog. Slut på batterier ! Så han ska ladda den nu medans han lägger
sig på soffan för att vila sig för att senare kolla på house med mig
samt lägga in bilderna som han tog in på sin dator sen på facebook
så jag kan ta dom och lägga in dom här ! Fast de blir ett annat inlägg..

Tycker bilderna vart strålande bra, älskar verkligen björkarna & ekarna
på hösten. ALLA färgerna som lyser m.m !

Ska dit igen fast på lördag då kommer Toni va med och då ska vi antagligen
ta med oss fika också.
Sitta i solen under en ek eller något liknande och fika.
Såklart kommer kamrorna va med då också så då kommer ni få härliga
höstbilder då med :) !! Det är gilla på denna dag och sen antagligen på lördag igen.



GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN, KLICKA <HÄÄÄR> FÖR ATT KOMMA DIT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0