FORTFARANDE HEMMA HOS KUSSEN

Hon står i duschen nu och jag sitter ba och häckar i sängen hennes. Idag ska hon till Hållnäs o jag ska hem o inte göra nånting jag hoppas på att smått mysa med pappa med en film eller något liknande. Imorgon kommer världensbästa pojkvän hem till mig på kvällen efter sin hockeycup. Saknar han så mkt !!
Jag har inte så mkt mera att säga än att jag fick en väldigt stor chock under natten till idag men det gjorde mig ändå glad på ngt konstigt sett .. Hm sen hade jag svårt att sova också för att jag tror på spöken m.m o jag kände mig iaktagen nästan hela natten fast jag hade ju min lilla beskyddare som låg på mina ben hela natten. Sannas katt Maja :) hon e så söt. Ah juste provade gamla kläder ifrån Sanna igår också och jag hittade lite granna som jag ska ta med mig hem. Nej nu måste jag sluta babbla för nu kom sanna ut ur duschen o jag har lovat henne att hjälpa henne att välja ut kläder tills ikväll. Hon ska ju träffa en kille :) naaww .. Vi höres när jag kommer hem , älskar er läsare.
Vill gärna också ha flera som följer mig via blogglovin att beropå ingenting.
Så om ni tkr min blogg är väldigt intressant o av ert intresse som den allbloggerska jag är så kan ni gärna lägga till mig. Tack för mig nu på morgonkvisten som jag tkr att det är. Vi höres sen , kyss :*
Kommentarer
Postat av: Sara

Sv. Så nu är det 9 :) Tihi.

Det var där jag tänkte att de skulle synas ifall någon la till dej på BV ja :) Funderade först ifall det fanns någon mer "statistik-sida" på BV :D

2010-09-03 @ 16:06:19
URL: http://saraagustavsson.blogg.se/
Postat av: Vira

Sv: Hej, makeup store är mitt favoritmärke på ögonskugga men även loréal mm är bra och inte så dyrt :)

2010-09-03 @ 17:06:25
URL: http://kandylandy.se
Postat av: jennifer

SV: Ja visst är den :) kram

2010-09-04 @ 09:47:44
URL: http://jenniu.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0