DAGS ATT SOVA, LÅNG DAG IMÖRA

Nu hade jag tänkt att avrunda dagen med att lägga mig i sängen och messa lite granna samt se på TV'n. Kollade nyss bakom mig och kollade snabbt på TV'n och märkte att 2 and half men börjat så jag lägger mig nog i sängen och kollar på det. Så jävla sköna snubbar alltså ! Älskar charlie.
Min dag imorgon kommer bestå av att åka hit och dit. Friluffsdag typ från 09:15-14:30 jag kommer va död eftersom jag fortfarande är sjuk :( hosthost atschoo , ja ni ser !
Efter skolan skulle jag träffat Rebecca men hinner inte så måste snabbt till Gränby hämta mitt löshår på pappas jobb sen måste jag iväg och sola ifall jag får pengar av mamma sen drar jag hem. Jobbig dag, sova efter jag kommer hem tror jag ! Nu måste jag avrunda , godnatt på er. Vi hörs imorgon när ja kommer hem då får ni bilder från dagen också antar jag :)

Jag vill va brun igen och det ska jag ta me fan bli också. sola minst
två ggr denna vecka. Imorgon och fredag ! det är mina solstudio
planer för veckan... Hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0