DAGEN KOMMER SE UT SÅHÄRA

Vaknade vid 4 ungefär då gick jag upp och duschade direkt och gjorde något att käka så nu är det gjort. Satt på mig kläder nu och snackat i telefonen med pojkvännen och han ska försöka komma ifrån Ältaishall så snart som han kan för han ska inte va med sista matchen. Den hade slutat 22.00 och då skulle han åkt ifrån sthlm till uppsala och varit framme hos mig i mitt hus typ tolv eller något så han skiter i sista matchen.
Söt som han är för min skull + att han har ont i ryggen. Stackarn ! :(
Men jag ska fixa mig snart o kanske dra ut o gå lite granna i det fina vädret, jag vet inte vad jag ska göra tills Toni kommer o jag vet inte heller vad vi ska göra förutom att typ umgås och mysa i soffan. Men det får räcka för kvällen tkr jag :) Vad hittar ni små nissar på ikv då ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jadu ibland orkar jag inte så det blir lite tjafs =) men det är gött! :D

2010-09-04 @ 18:09:09
URL: http://sevils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0