ÄNNU EN LÄSARFRÅGA TILL ER

Som sagt. Jag har märkt på en del av mina kompisars bloggar o deras vänners bloggar att dom har typ över 500 läsare även dom som inte är så överdrivet aktiva på sin blogg. Hur lyckas man få så många unika läsare ?
Vill också ha många läsare. Eller min blogg kanske inte är lika intressant ?
 Vad tkr ni om min blogg egentligen ?


Nu fick ni 3 frågor som ni kan svara på för att göra mig gladare som bloggare. Hoppas ni kommer svara på dom för ni kanske har några bra tips om saker som jag kan göra på bloggen elr skriva om m.m :)
Undrar om jag har några läsare som läser min blogg varje dag elr om det ba är läsare som kollar då o då igenom bloggtrafik som jag är medlem på nu. Och nu medans jag snackar om det kan jag tipsa om det till er som inte är medlemmar där. Gå in på denna sida så kan ni bli medlam helt gratis o varje poäng man samlar så förvandlas dom till besökare :) det är faktiskt en bra sida o man hittar många trevliga bloggar där.

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=sofieschilcher 

Där har ni länken. Och ba för att va söta emot mig kan ni ju skriva i att jag är eran sponsor då får jag flera poäng , alltså flera läsare också. Så kan även ni göra till era vänner , man får  typ 100 poäng för varje man värvar in till sidan :D så det är bara att bli medlem och värva in era kompisar o skaffa läsare.
Lycka till mina älskade läsare som är trogna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0