VIDEOS IFRÅN MATCHEN

Matchen igår va underbart spännande men tyvärr förlorade Storvreta med 7-6. Synd!
Satt äckliga falunfjortisar bakom mig och Angelica. Och när dom gjorde 7-5 målet så
skrek dom så jävla högt att vi trodde vi skulle tappa hörseln.
Under hela matchen messade jag med Micke. Han & hans kompis Martin va as roliga..
Dom gjorde verkligen kvällen dunder. Dom va sargvakter & städade planen ifall det vart
blött eller nånting sånt dära. Kul jobb alltså (not).
Filmade också när dom kom intågande in på planen, när dom ropade ut första femman
och när Mika skulle lägga en straff som han tyvärr missade :( , hela hallen sa typ "nej"
det lät lite roligt tyckte jag. Jag ska lägga upp videosarna längre ner i inlägget så ni får
se dom. Kolla gärna på dom, framförallt när dom ropar ut första femman, precis innan
då hör man hur fan alla skriker framförallt jag och Angelica, blev as rädda. Ni kommer
förstå varför ifall ni kollar ! Hade en helt underbar måndag tillsammans med
barndomsvännen & vi har bestämt att vi ska göra om det :D så fort dom har hemmamatch igen.
Idag har jag bara vart i skolan och sen va jag snabbis på stan med Kim och Kajsa sen drog Kim
och jag hem för att hon skulle kolla min träning & som sagt idag på träningen fick jag inte träna
en hel träningen igen :( började må illa och va nära på att kräkas denna gång, slapp undan iaf..




(dom andra två videosarna är inte färdiga än och verkar inte bli det idag heller.
lägger upp dom två imorgon. detta är den där dom ropar upp första femman.
MÅSTE KOLLAS !)

Kommentarer
Postat av: Cattis "hejcattis" Gustafsson

Har frågestund, fråga nåt :D /// http://hejcattis.blogg.se

2010-10-30 @ 12:02:58
URL: http://hejcattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0