TRÄNAT, DUSCHAT & KÄKAT

Kom hem halv tio fast träningen slutade nio. Fast hur som helst
så duschade jag när jag kom hem och nu sitter jag och äter fil med flingor + socker.

På träningen så va jag tvungen att hoppa av när det va ca 20 minuter kvar av
träningstiden våran. Det small menligen i knät på mig (det högra) det som jag
har mest problem med & jag kunde inte stödja helt på höger benet.
vet inte om jag är borta nästa tisdag elr inte. Hoppningsvis INTE, va skönt
som fan att va ute på planen igen..

Ledig imorgon & en tjejpolare kommer till mig och lämnar saker som är mina
sen senare kanske jag ska ner emot stan och va med polare. Jag vet inte!
Hur kommer eran fredag att se ut ?
Själv tror jag min helg kommer bli tråkigaste. Toni får inte komma till mig +
han har träningsläger denna helg också så han hade ändå inte kunnat.. :(



Gammal bild tagen på mig ifrån Sthlm Winter games 09. Vi möter
Hammarby på bilden och jag kan säga vi vann stort ! :D , dom sög
så in åt helvete. Nog om det, dags för mig att se TV..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0