STÄDAT O STOLT

Jag har precis städat klart mitt rum. Började med att jag
bara skulle plocka ihop mina saker som jag ska ha imorgon
men slutade med att hela rummet blev städat. Hade ändå inget
att göra medans Toni satt vid datorn.

Nu ska vi mysa framför en underbart bra film :) och jag ska dricka
mitt nygjorda te medans toni dricker läsk och käkar stjärnor ! :D






Så vart mitt rum efter min städning :) och det är vad vi ska fika på !
Väldigt mycket mys tkr jag. Imorgon blir det skola sen ska jag åka iväg
till bolandsgymnasiet för att hälsa på massa kompisar jag känner där , det
ska bli trevligt sen hem och plugga samt äta och vila tror jag. Så kommer min
måndag se ut.

Hur kommer eran se ut ?

Kommentarer
Postat av: jenna

Har frågestund på bloggen nu,

så var inte blyg, släng gärna in en eller flera frågor!

2010-10-03 @ 23:12:32
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: JennieArcari

Sv: jaha har bara vart i stockholm 2 gånger i mitt liv... men kul att ni känner igen mig ialla fall :)

2010-10-04 @ 16:25:54
URL: http://jenniiiearcari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0