REGN REGN REGN , FUCK IT


Dagens outfit-bild. Tagen på skoltoan idag :) HAHAHA faktiskt på handi
toan. Går fan inte på någon annan toa. Eller jo den och en till. Inte dom
på nedrevåningen av skolan. Usch !

KLICKA PÅ BILDERNA SÅ BLIR DOM STÖRRE


Bild 1: Tog imorse väntan på bussen. Kolla färgerna !
Bild 2: Jag på handitoan, haha.
Bild 3: Den dära bruskyren (stavning) sitter på dörren på handitoan. Läs vad
det står på den. Ni kommer skratta på er som jag gjorde.

Bild 4: Jag gör min snygga min på kort. You love it.

Idag ska jag träna och träningen börjar med att springa i ca. 45 minuter, så jag
sitter nu och laddar upp med en stor kopp varmt TE bara för att bli varm i kroppen.
Det regnar och blåser ute så man kan nästan tro att man ska blåsa bort eller något
liknande. Fast hur som helst så har skolan vart lugn & jag satt 3 timmar i skolan
efter att jag slutade bara för jag va med Elin och Nour på deras lektion. Dom hade
ingen lärare så vi ritade mest på tavlan och satt i datasalen. KulKul :) Nu ska jag
kolla bloggarna jag brukar läsa sen ska jag krypa ner under täcket tills träningen
börjar. Längtar inte efter att springa i detta väder som sagt !

Kommentarer
Postat av: Rebecca

2010-10-07 @ 16:45:56
URL: http://thi
Postat av: Rebecca

sv;aa funderar på att byta till höst bild snart;)

2010-10-07 @ 16:46:44
URL: http://thi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0