NI ÄLSKAR VERKLIGEN MIG VISST?

Hejsan bloggen, tillbaka igen. Saknat mig ? Ofc har ni det :). Sitter nu vid min
dator hemma hos min mamma och väntar på att maten ska bli klar.
Har hunnit med att slänga mig ner i sängen och ba trycka ner huvet
i kudden i kanske 5 minuter sen dragit ner till mamma i vardagsrummet
och snackat lite granna med henne om brorsans hockeylag och om mitt sår
i munnen m.m, ni vet skitsnack som mor och dotter kan snacka. Sen drog
jag duschen och nu sitter jag här fan :D.. Vid kanske 7 tiden ska angelica ringa
mig ifall hon kommer ihåg och sen vi 8 ska jag ut med Emma älsklingen och fotografera
lite granna i Stenhagen. Visst är vi coola ? HAHA skämt och sido.

Och till er älsklingar som inte viste om det redan så ska jag färga mitt hår snart
igen. Tillbaka till blont. Usch vad jag längtar, trivdes inte alls som brunett lika mkt
som jag gjorde när jag gick i 6an-7an så eran lilla favorit blondin kommer tillbaka
inom kort. Tiden räknad till slutet av November. LÄNGTAR ! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0