LOVET HAR BÖRJAT

Förlåt att jag inte skrivit på hela helgen men min helg har vart helt underbar men
ändå inte alls. Åkte till killarna i sthlm med lejon på torsdagen och jag kom hem idag ifrån
dom :) & så fort jag kom till Uppsala så åkte jag hem till farmor och väntade på min faster
som skulle hämta mig och henne så vi åkte till min kusin jimmy som fyller 20 idag så grattis
till honom fan! Jag åkte hem med min andra kusin sanna som fyller 20 på onsdag.
Och just nu sitter jag och snackar med sanna om allt och inget samtidigt som vi ser på en film.
Båda vart sugna på godis så får se ifall vi åker upp och köper :D hoppas det !
Imorgon ska jag följa med henne och jobba i stallet sen ska jag åka hem till mamma och hämta
lite saker och duscha tänkte jag. Sen åker jag till sthlm igen för att killarna kunde nu inte
komma hem till mig tyvärr :( så jag åker hem till dom ist och har roligt med dom.
Hoppas på mkt festande och inget bråk nu, denna gång. Bara jag toni och tim + deras kompisar!
NU ska jag gå och va lite mera social med min kusin dessutom tjatar hon om datorn fast hon
nyss lämnade den ifrån sig menmen, hörs mera imorgon och ska försöka lägga in bilder då med.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0