JAG SÄGER BARA HAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH , så börjar jag dagen. Fyfan va rolig dag alltså :) !
Efter skolan drog jag och Frida till sylvenius och va där. Träffade underbara
människor. Fan va jag älskar den skolan, synd att dom går ut trean nästa år
för jag börjar ju till hösten där , snyft
:( !

Jag och frida va ute och rökte med killarna så kommer deras lärare och säger
att vi inte får röka på det stället men vi fick det nu typ och sen säger han att
vi är välkommna in för att fika med dom eftersom Jonny, timmy och typ mohammed (?)
hade gjort äppelpaj och chockladkaka. Och vi drack kaffe till det :) fan va skön klass.
Synd ba att man inte får komma dit mera. Deras lärare sa att vi itne fick komma dit mera
för att killarna blir så barnsliga och spralliga när vi är där :( menmen man kan alltid stå där
utanför och vänta på dom. det ska vi göra nästa vecka, då ska vi åka dit ungefär när dom
slutar så väntar vi utanför och drar ner emot stan tillsammans med dom.

hur som helst så nu är jag hemma och kollar på videon som jag tänkte lägga upp som jag
filmade idag när vi va där. När dom satt i sofforna och dom rapade pruttade jag venne vad.
Barnsligt jag vet men fan va vi garvade... Fast när jag drog fram mobilen o började filma
då va dom inte lika roliga längre men lite granna sådära :D.
Nu får ni se bilderna ifrån dagen, ba några och filmen med, den kommer ni iaf få ett skratt
för. Ni måste kolla på den ! :D ni kommer garva vissa scener , lovar er fan. Kommentera
gärna detta väldigt korta inlägget också.. Pussen :*


Bilderna tagna i glaset vid ica på torget utanför skolan :p , mkt vackert jag vet.
Men tyckte jag behövde lite onödigt skit som ändå är nytt att lägga in på bloggen
min så vart ba random sådära serrö :)


OMG NI MÅSTE KOLLA PÅ DEN JAG BER ER. Försök stå ut och se hela , faktiskt
rolig ifall man har samma humor som vi o vet att vissa har det faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: jennifer bergkvist

hahahahahhahah, dog av skratt av videon!! :P

HAHAAH <3

2010-10-24 @ 15:11:01
URL: http://jenniferbergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0