INNEBANDYTRÄNING

Ojojoj säger jag bara. Underbart att träna igen förutom på slutet .. :(
du knäcktes mitt knä och fyfan va ont det gjorde alltså. Så nu haltar jag.
Sen på vägen hem så sträcker jag låret och när jag står och snackar med
emma & maja utanför Emma's hus så satte jag ner benet fel typ så jag
knäckte till höften :( så nu haltar jag som fan. Och ALLT ÄR PÅ HÖGER SIDA..
Liksom halllåååå ? vad är odsen på den liksom :( orkar inte. As ont o jag MÅSTE
träna på torsdag med , Micke va lite smått grinig på mig -.- fast han vet vrf jag
vart borta en massa och shit menmen får lösa det på någe sett.
Nu ska jag bada och sen ska jag göra mat snabbt och säga mig här för att snacka
med en kille på msn sen ska jag nog lägga mig i sängen och se på en film tror jag.

Med detta inlägget säger jag godnatt, love you all, som fortfarande läser min tråkiga
blogg.. heheh :p

Kommentarer
Postat av: eantonia

å va kul med innebandy :) synd det där med skadan bara..

2010-10-21 @ 14:57:08
URL: http://eantonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0