HUMLA

Vaknade för ett tag sen med älsklingen breve mig vart som fan i helvete kvart det iaf. Nu ska jag bara skriva klart denna inlägg sen ska jag in i duschen , sätte på mit kläder och sminka mig :). Idag ska jag lägga in mina bilder ifrån gårdagens fotografering sen ska jag och älsklingen fotografera mera idag som det ser ut nu ifall vädret kan hålla i sig så att det blir soligare så att alla färgerna lyser upp :)..

Nu måste jag dra och duscha men toni har somnat breve mig igen
så han ligger och sover som en liten bebis så tänker inte väcka han
men han kommer nog gå upp fall jag säger att jag ska till duschen :D han brukar va sån hehe söt som han är ! Men vi hörs senare då får ni se lite mera bilder också ifrån igår och ifrån idag dessutom :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0