FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT

För dålig uppdatering men jag har inte orkat och sen har inte jag kunnat
suttit vid datorn för den har inte vart på och min mamma har kodat datorn.

Igår efter skolan
va jag med Frida på stan jag kollade skor och sånt som jag
ska köpa nästa vecka då mina pengar kommer :) & så käkade vi mat sen kom
Jonny ner på stan och vi satt i svava gallerian och snackade med honom. Trevligt!
När jag kommer hem så va det träningsdags så jag bytte om och drog ner till den.
Men på träningen så började min mage krampa men jag fortsatte träna tänkte "det
kanske försvinner om jag fortsätter" men fan heller att det gjorde :( , när det va 5
minuter kvar på träningen så sprang jag in på toan och kräktes , fyfan alltså..
Alla frågade efter hur det va med mig men kunde knappt prata , det sved i halsen :(
tycker synd om mig.
När jag kom hem ifrån träningen la jag mig ner i ett varmt skönt bad och sen snacka
med min lillebrorsa om hans hockeymatch emot Iron, dom förlorade tyvärr med 5-3.
Bra ändå tkr jag ! :D .. Sen låg jag bara i sängen messade och grät för nu har Patrik
sagt en gång för alla tror jag att han lämnar mig och det tog hårt på mig så jag hade
svårt att somna men stängde av min mobil och somnade iaf tack o lov.
Nu idag är jag ganksa nyvaken sitter i nattlinne och skriver detta men jag har hunnit
bädda min säng och ska fortsätta röja lite granna på golvet mitt så det blir lite snyggt.
Ska träffa Frida broman och Jocke idag och vi ska åka bil o ha skojigt, antagligen till
björklinge som vi brukar. Fast kommer kännas fel när inte Patrik är med :( *snyft* ..

När dags för mig att kila iväg så jag hinner bli klar till fyra då jag ska ner på stan
och möta frida och mårten, kram på er och hoppas ni får trevlig dag. Skriver sen
innan jag åker tror jag & då kan ni få en outfitbild med.. & bilder ifrån kvällen kmr
säkert också komma för min kamera kommer att va med såklart, fast dom bilderna
kommer troligen imorgon eller på söndag, jag vet inte ! Ni får hålla ögonen öppna.




Btw: Hade 10 månader med min pojkvän igår :D grattis till oss kanske ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0