DETTA FÄLT MÅSTE FYLLAS I

Hela kvällen och natten va jag med patrik och hans kompisar,
vi åkte bil och vi åkte till björklinge för att kolla in jockes nya bil.
Men det va andra gången vi va där. Vi va där en gång innan och då
kollade vi hur det gick för kreta och hans meckande med bilen , men gick väll
sådära tror jag :). Vi hade en kul kväll med Jonny Karin Sarah Broman. Jag
diggar alla fan.. Sen innan Patrik körde hem mig så hämtade han upp två ifrån
krogen som skulle hem någonstans så han tjanade lite pengar den kvällen också.
Sen körde han mig hem och jag somnade ganska så exakt.
Jag va trött som fan.
Idag
när jag vaknade så tränade jag lite smått sådära sen duschade jag och
nu sitter jag bara och glor på tv och in i dataskärmen.

Toni kommer komma senare tror jag. och tyvärr vart det inga bilder ifrån helgen
men kanske kan komma någon idag jag venne får se :)

Hur har ni haft det i helgen ? :D

Kommentarer
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

sv: allt är toppen! =)

2010-10-10 @ 15:17:15
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0