DATASALEN IN THE SKOLA

Sitter nu i datasalen med Elin & Rebecca. Awesome :) Kom till
skolan tills vibörjade och igår så latchade vi som fan med varanadra.
Vi satt och käkade popcorn och lala såg värsta B-skräckisen, så ingen
idé att jag säger vad den heter för ni kommer tycka samma som vi :p.

Idag ska jag bara va hemma och typ andas (vila) chilla liksom och se någon
film. Sen duscha och äta antar att jag kommer sitta vid datorn också men blir
ändå bara en hemmasitta dag idag !


REST IN PEACE , min älskade kisse :( du betyder allt.

Kommentarer
Postat av: Camilla F - Design&Foto

Sv; Okej. Ska iväg på fotografering halv sex bara men är inne hela tiden annars så det är bara skriva när du har ork & tid :)

2010-10-06 @ 13:11:11
URL: http://camillafamme.se/blog
Postat av: sofie

Okej, samma hära.. går snett och så, så det gör ont när jag gåår och springer.. ;s

2010-10-06 @ 13:22:30
URL: http://zirres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0