TIIIDSFÖRDRIV NR. 1

För 10 år sedan:
1.) Hur gammal var du? 6
2.) Var gick du i skola? stenhagenskolan D huset
3 ) Var jobbade du? ingenstans?
4 ) Var levde/bodde du? Hemma hos pappa i bjk & mamma i en lägenhet i stenhagen
5.) Var brukade du hålla hus? ute på gården eller hemma eller i stallet hos kusinerna
6.) Bar du glasögon? nej.
7.) Vem var din bästa vän? Angelica & Gabriella
8.) Hur många tatueringar hade du?  Nej
9.) Hur många piercingar hade du? Nej
10) Vilken bil körde du? ingen?
11.) Hade du varit på ett riktigt party? Kalas.
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? nej.

För 5 år sedan:

1.) Hur gammal var du? 11
2.) Var gick du i skola? stenhagenskolan D huset.
3.) Var arbetade du? ingenstans.
4.) Vart bodde du? samma
5.) Var brukade du hänga? samma
6.) Använde du glasögon? nej.
7.) Vem var din bästa vän? Angelica
9.) Hur många tatueringar hade du? inga.
10.) Hur många piercingar hade du? öronen,2 st.
11.) Vad för bil körde du? ingen.
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? nej.
13.) Var du singel/upptagen/dejtande? singel.

För 1 år sedan:

1.) Hur gammal var du? 15.
2.) Var gick du i skola? Stenhagenskolan F huset
3.) Var jobbade du? Hemma.
4.) Var bodde du? samma.
5.) Var brukade du hänga? björklinge, stan, sthlm ute överallt typ.
6.) Använde du glasögon? fortfarande nej.
7.) Vem var din bästa vän? Tim.
8.) Hur många tatueringar? Inga.
9.) Hur många piercings hade du? 2 i öronen, en i läppen, en i naveln & i näsan.
10.) Vilken bil körde du? ingen.
11.) Hade du fått ditt hjärta krossat? japp..
12.) Var du singel/upptagen/gift/dejtande? upptagen & singel

Idag:

1.) Hur gammal är du? 16.
2.) Var går du i skola? Uven gymnasiet
3.) Var arbetar du? Ingenstans.
4.) Var bor du? Fortfarande på samma ställe som tidigare år.
5.) Använder du glasögon? nej.
6.) Var brukar du hänga? Samma som vif 15 års åldern
7.) Talar du med dina gamla vänner? vissa åtminstonde.
8.) Hur många piercings har du? 8 i öronen en i tungan och en i läppen.
9.) Hur många tatueringar? snart så kommer det med.
10.) Vad har du för bil? ingen
11.) Har ditt hjärta krossats? nej eller ah..
12.) Är du singel/upptagen/gift/ dejtad? Upptagen!.
13.) Vem är din bästa vän? Tim Classon Kalliomäki och Angelica Wickström

Kommentarer
Postat av: SAGA

ja, visst kan vi följa varann :D

2010-11-10 @ 16:13:36
URL: http://sagalinnes.blogg.se/
Postat av: veronica

Vilken fin blogg du har :)

2010-11-10 @ 16:47:15
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: noreaahonen

Nej jag lägger till dig nu :)

Haha, så du gick på stenhagenskolan ? :)

Jag bor där :)

2010-11-10 @ 17:14:02
URL: http://fannyochnorea.blogg.se/
Postat av: Anonym

saknar dig =(

2010-11-10 @ 17:47:51
Postat av: johanna

gud så hemskt,

jag förstår verkligen att det är jobbigt, gud :(

men jag förstår inte hur det är eftersom jag aldrig varit med om någonting liknande.



men är det ändå inte skönt att ha din pojkvän som stöd ? :/

2010-11-10 @ 19:25:48
URL: http://bbarajjjohanna.blogg.se/
Postat av: johanna

det är klart att jag kan tänka mej på ett ungefär,

att tänka mej att elias (min pojkvän) skulle göra det så blir jag alldeles tårögon & en klump i magen..

gud, asso, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.



det är klart att sorgen kommer ju alltid finnas kvar, så är det ju bara, det är sånt som inte försvinner.

men sen vet jag inte hur mycket jag kan skriva utan att det tolkas som en förolämpning, men hoppas du förstår att jag bara menar väl,

att man måste ju ändå försöka lämna allt åt sidan & försöka gå vidare, leva i nuet som sagt.

tänk på vilken tur du har egentligen som har en kille som bryr sej om dej & finns för dej,

& tänk på vad martin hade velat,

jag kan inte tänka mej att hade skulle vilja att du ska må dåligt över det som hände.



men som sagt, ta det inte på fel sätt,

för jag menar bara väl <3

2010-11-10 @ 20:34:07
URL: http://bbarajjjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0