TA DET LUGNT DAG IDAG

Idag har jag bara vaknat och duschat sen legat i sängen och myst med Toni.
Tim petade oss igår kväll igen så vi bara låg och typ såg film och tjocka i oss chips :)
Nu ska vi gå ner och sola eller jag ska sola iaf toni ska vänta tror jag..
Sen ska vi gå en liten promenad bara tror jag.
Kanske åker hem senare idag det vet jag inte än, får se. Sakerna är packade iaf
så jag får se ifall jag åker idag elr tidigt imorgon så jag hinner hem till Sannas firande.
Bilden tagen av google..
Kommentarer
Postat av: ida

sv; asso hur man svarar på bloggsvar.

alltså du blir medlem på bloggsvar.

så går du in lite då och då, och när du loggar in är första sidan en sida där du ser alla kommentarer, där kan du svara jätte enkelt!

och om du ska svara på email så ser du det brevid personens namn, det går inte att missa :)

sida är sket enkel :)

2010-11-04 @ 16:21:50
URL: http://iidahassnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska inte du träna?

2010-11-04 @ 19:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0