SVAR IFRÅN FRÅGESTUNDEN

hur många besökare har du typ varge dag? :)
det är helt olika. använder jag bloggtrafik kan jag ha uppemot 400 per dag,
men om jag inte använder ligger jag mellan 60-150 per dag.. rsta k

vem va din första kärlek?
Martin

hur gammal är du?
hur länge har du bloggat?
varför bloggar du och hur börja du med de? :)
jag är 16 år fyller 17 om inte alls länge.
jag har bloggat sen februari det står ju i menyn ?
jag började blogga för jag ville skriva ut mina tankar och känslor över massvis med saker
som hänt i mitt liv och som händer även idag sen fortsatte det till längre att jag skrev om
dagarna och träningarna och så vidare och jag började blogga av rent intresse för det.
verkade som en kul grej när jag läste alla andras bloggar och att man kan tjäna pengar så
varför inte liksom ? Testade och tyckte om det o har fortsatt :)

Vem gjorde din design?
Jadu en tjej ifrån sthlm så mkt mera än så vet jag inte.

Vad gör dig lycklig?
Jag tror faktiskt att det är Toni som gör mig mest lycklig just nu.
Klart mina vänner med men Toni är sneppet bättre än dom (:

Gör du designer?
Jag har ingen aning om hur man gör så nej.
Redigerar bara bilder.


Vilka är dina favorit bloggare?
Jadu jag har ju några stycken kan skriva upp dom fem jag läser mest :
http://shiteden.blogg.se
http://angelicajunegard.blogg.se
http://whitetwins.blogg.se
http://sagahusberg.blogg.se
http://amst.blogg.se
där är dom fem som jag läser varje dag sen har jag några som jag
kan kika in på lite då och då , några ggr i veckan sådära :)

bästavän ?
vilka bloggar läser du ?
bästa minnet ?
hur många har du varit tsm med ?
när fyller du 17 ?
när kan vi ses ? :)
Jadu egentligen vet jag inte helt vem som är min bästavän men jag säger nog Tim.
Det kan du se i svaret ovanför där är dom fem mest lästa bloggarna ifrån min sida.
jag har så många minnen så jag kan inte peka ut något men ifall man måste så
första träffen med Toni och dagen vi vart tillsammans :)
Jadu jag venne räknar inte precis hur många jar vart tillsammans med, gör du det?
jag fyller 17 den 10 mars så det är ganska snart som sagt.
Vi kommer kunna ses så fort du säger att du kan när jag är i sthlm Linn bebis :)

1. spelar du någon sport?
2. hur tycker du att en bra kille ska vara?
3. vem är bästa i sängen av dom du varit med?
4. har du ångrat ett ligg någon gång?
5. när hade du sex första gången och var?
1. Japp jag spelar innebandy men jag har tagit paus ifrån det just nu. Kommer
komma tillbaka så mera innebandy inlägg får ni senare.
2. En bra kille ska kunna göra en glad och kunna våga visa sina vänner vem
hans tjej är och inte bara dölja det. Eller så kan man kortfatta och säga som min Toni.
3. Den frågan kan jag tyvärr inte svara på för jag vet faktiskt inte..
4. Japp ganska många
5. när jag va 12 en eller kanske två veckor innan jag fyllde 13 i en säng

när & hur blev du och toni tsm?
tror du att han är den rätte för dig? typ att ni kommer gifta er och skaffa barn?
eller tror du att du kommer byta ut han om några år eller så?
vi vart tillsammans 21 december och hur är den lång historia. Men kan ta den kort igenom
att säga att jag tjatade mig till att få sova hemma hos honom en lördagkväll då jag inte hade
någonstans att sova för min kompis åkte utomlands som jag sov hos :) men allt löste sig och
det är nog den mest lyckligaste dagen i mitt liv , annars hade han nog vart någon annans vid
det hära laget vilket jag inte gillar..
Jag tror helt ärligt att han är den rätte eför mig, fast snesteg ifrån båda så tror jag helt klart
att han är det och vi tar dag för dag så jag tänker inte sitta och säga att jag tänker byta ut hnm
(dels för det låter så hemskt & slampigt) och jag tänker inte heller säga att vi ska ha barn
tillsammans för vi är för unga, vi har inte hållt ett år än. Så vi tar dag för dag o ser vad
dagarna framöver har att bjuda på :)

Vilken är din favoritblogg? :)
Hur många besökare har du? :)
svaren på båda frågorna hittar du lite högre upp ifall du kollar.
orkar inte skriva ner dom igen , lite lat idag serrö.

Har du någon gång vart gravid?
Ja! Det har jag..

varför färgar du håret från blont till brunt och sen tillbaka igen?
Jag ville testa något nytt igen och se hur jag passade nu som brunett.
har ju vart det förut så ville göra en test igen kan man säga, men jag
kände mig inte alls lika bekväm i det som i sexan så ja ska färga tillbaka
i slutet av November när man får studiebidraget helt enkelt :) ett val jag
täcker göra och är nöjd med!

Det va dom frågorna hoppas ni är nöjda med svaren och ifall det är något
ni undrar över i efter fråga så att säga ifrån svaren så är det bara att
kommentera så ger jag er ett svar i ett annat inlägg. Svårare än så är det inte!
Vi höres senare, hejdå !

Kommentarer
Postat av: Elin Samrell

Måste bara säga det, GRYMT snygg blogg! Har du gjort designen själv? (:

2010-11-23 @ 10:36:25
URL: http://blueebarry.blog.se
Postat av: Elin Samrell

Haha okej (: Den var fin iallafall (:

2010-11-23 @ 10:53:54
URL: http://blueebarry.blog.se
Postat av: Emelie♥

Tack, din är också super fin din blogg sötnos!

2010-11-23 @ 11:02:29
URL: http://emsuballaste.blogg.se/
Postat av: sofie

Varsegod :)

Vad ska du göra idag då? ;)

2010-11-23 @ 11:07:47
URL: http://zirres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0