STRÖMAVBROTT

Snöovädret har gjort så vi har fått strömavbrott och eftersom jag och pappa bort på
landet eller vad man ska säga så vart det kolsvart i hela huset. Men ljus är tända så
det är åtminstonde lite mysigt som sagt men fortfarande lite läskigt ifall man frågar
mig om vad man tkr om strömavbrott :( .. Men ljusen i mitt rum är mysiga ändå tkr ja.
Min dator kommer att om ca 1 timme så jag kommer inte kunna se på film tills jag
somnar så jag kommer antagligen ligga vaken i det tysta och stirra upp i taket elr
nånting. Pappa smöjrde också nyss in min rygg och nacke med samma salva som igår
så nyss va det varmt som fan på ryggen men nu är det iskallt ! Brrr..

Imorgon eller ah senare idag kommer jag va hemma ifrån skolan som sagt så jag ska
nog bara ligga i sängen och vila mig och se film ifall strömmen kommit tillbaka. Som
jag verkligen hoppas på allt att den gör snart för jag är less redan efter 15 minuter på
att sitta såhära typ o inte se nånting om jag kollar åt sidorna. Menmen vad ska man
göra åt saken. Finns inget man kan göra, bara hoppas , vänta och se ! :)

Nej nu är det nog dags att avrunda detta inlägg för jag tänkte skriva lite mera med
dom som fortfarande är vakna och inne på msn och kollar runt lite granna på andra
bloggar, bdb och facebook sen ska jag lägga mig i sängen tror jag och ställa ljusstaken
där brevid och läsa sen bok. Brukar bli fruktansvärt trött av att läsa böcker så jag
hoppas jag kommer bli det idag med. Hoppas ni får en bra natt för jag ska försöka
göra det bästa av sittvationen & så hörs vi senare idag okej ? Låter perfekt enligt mig.

Kram och godnatt på er sötnosar. Btw: ni borde bli bättre på att kommentera. Det
gäller er alla, förbipaserande också faktiskt
:) Godnatt !


" say that you love me, kiss me if you miss me.."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet inte , ska kolla, om inte lägger vi till dig ! :) (L)

2010-11-10 @ 07:01:50
URL: http://fannyochnorea.blogg.se/
Postat av: Isabell Eriksson

SV: tack söta du! :)

jag älskar hur du skriver inlägg!

2010-11-10 @ 08:35:04
URL: http://bellan.blogg.se/
Postat av: johanna

gud vad hemskt :o

oj..



men det jag tycker är så himla skönt med att vara kär är att man vet att det finns någon som alltid älskar mej & alltid finns där & ställer upp,

2010-11-10 @ 12:08:50
URL: http://bbarajjjohanna.blogg.se/
Postat av: johanna

varför har du så ont hela tiden? :/

2010-11-12 @ 12:12:25
URL: http://mamadopoulos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0