STÄD DAG TODAY

Pjuuh städat hela jävla dagen o är inte klar än liksom. Men jag har hunnit med
att städa rummet och pynta det , diska halva disken och nu snart ska jag fortsätta
tänkte göra det efter detta inlägg. Pappa har städat vardagsrummet och toaletten.
Medans Toni har bäddat rent i min säng , käkat chips och skottat snö hela vägen
ifrån våran dörr ner till bilen, söt som han är men hur man nu kan tycka att skotta
snö är en rolig sak som han tkr :) men han är för underbar. Pappa kan ju inte
hela vägen ner med tanke på hans rygg och jag är för lat så han gjorde det för
våran skull ändå. Älskar honom !

Sen ska vi äta med ett leende på läpparna och sen ska vi se film tillsammans med
pappa och dricka glögg och käka pepparkakor, en väldigt god efterätt tkr jag!



"ännu en bild på mig ifrån promenaden till sjön idag :) jag ser jättesöt ut"

Kommentarer
Postat av: Ella Schelin - bellida.blogg.se



har frågestund, ställ gärna en fråga! (:

2010-11-28 @ 10:01:38
URL: http://bellida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0