SMYGFOTAD & POLISKOM

Igår så va jag ju på bowlingen och fan va kul det va och våran bana va dom
ända som inte lyckades slå en stirke pinsamt värre :( medans ida som va med
några andra på andra banan slog tyå 4 st på rad och sen några till fett orättvist ju.
Efter det så gick vi upp till resturangen och käkade tacosbufé mumms asså & snackade
med allt och alla , det va awesome ! :) ... Sen slutade allting klockan 9 och då drog jag
och mötte min älskling som jag fick sitta och vänta på i 1 timme, usch kallt och hemskt.
Medans ja satt och väntade så satt det en (ursäkta uttrycket) men en neger snett breve
mig och så ser jag typ att han sitter och stirrar på mig och när jag kollar på honom
så börjar han att le och jag tänkte "vafan nu da?" och när jag ser något litet ljus på
sidan där han sitter så kollade jag och precis när jag gör det så tar han kort på mig,
TVÅ STYCKEN !?! alltså äcklad jag vart så av ren reflex så skriker jag "vafan gör du?!"
och så hör ett par poliser det som även stod och kollade på mig elr honom elr ah
ditåt iallafall. Så dom kommer fram till honom först och sen kommer ena polisen
fram till mig och frågar mig om jag känner honom m.m & sen ifall jag vill göra en
anmälan och få skadestånd men vafan jag sket i det och sa bara nej för jag pallar inte.
Men sen kom iaf älsklingen och så drog vi till bussen och på  bussen så satt det två
gubabr eller vad man ska säga som satt och drack , dom satt längst bak tillsammans
breve oss av någon anledning och så ville dom att vi skulle smaka på något
som dom hade som smakade typ pepparkaka och det va 44% , toni smakade först
och så jag ba : va det gott det dära eller ? med konstig min och kollade på Toni han
ba : ja som fan. Gubbarna säger då : låt stina smaka också. Jag : öhm stina ? :p
Men så smakade jag och sen sträckte fram den till dom och ba : här det va jättegott
men då säger dom bara : ni kan ta den ! Och jag tog den och stoppade ner i min
jackficka och har den även kvar där nu :) , haha kansigt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0