SEG SÖNDAG !


Jag sitter just nu och gör inget. Pappa väckte mig och Toni tjugo i elva och sa att Toni
skulle gå upp för att han skulle skjusa in honom till björklinge till elva tiden så han hann
hem till sin syster i sthlm som fyller 22 idag så grattis på henne :) & jag kunde såklart
inte sova vidare så jag gick upp slängde in en billys pizza i mikron och satte mig ner
och käkade den sen till en bra film och nu sitter jag här.
Ska städa klart det sista idag och sen ska jag ta en skön dusch och senare ikv kommer
troligen Toni komma igen ifall han får för sin mamma och pappa :D och då ska vi äta
gröt och se på film tillsammans med pappa sen antagligen sova. Men jag kommer
uppdatera er mera under dagen såklart , så ni blir inte helt utan inlägg det lovar jag
er.
Vad ska ni hitta på för skojigt denna söndag dåra ? Snöbollskrig kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0