LUNGINFLAMATION? NEJNEJ...

ÅÅÅÅÅH min rygg mördar mig :( mamma ska smörja in min rygg nu efter att jag har badat
och usch va det va skönt att ligga och slappna av i vattnet som va hur varmt som helst, men
så fort jag skulle upp så spändes det i ryggen igen och svullnaden kom tillbaka, lite mera
den hära gången :( fan. Mamma ba : det kan va lugninflamation... Liksom jippi... hoppas nt!
Tänkte lägga mig i sängen nu och försöka vila , ska knarka ner en alvedon i magen också
så jag kanske kan försöka somna tidigt idag så jag orkar imorgon :( orkar ingenting längre.
Godnatt och vi hörs imorgon, kyssen ;*



ba en bild ifrån arkivet. orkade inte lägga in nya bilderna ifrån luren dom vart ändå
inge bra så jag ska försöka ta lite bättre bilder imorgon & imorgon blir jag kanske
blond igen ifall Felli inte ska följa med sin polare som ska tatuera sig imorgon..
man
kan ju hoppas att hon inte ska så jag kan få tillbaka min saknade hårfärg igen om
man säger så dära :) nej men nu är jag trött och lider som fan så måste dra nu
tänkte jag , vi hörs imorgon uppdaterar ifrån skolan på rasten eller något sånt.. :D

Kommentarer
Postat av: linnea

Hahahha såå sant!

Jobbigt :/ Nåt speciellt eller bara allmänt?

2010-11-30 @ 22:23:31
URL: http://linnealost.blogg.se/
Postat av: N e a

Sv: Okej, men om du ska länka mig säg till när du har gjort det :)

2010-12-01 @ 07:05:38
URL: http://neakung.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Hoppas verkligen inte att det är lunginflamation, har haft det, det är verkligen inte roligt.

2010-12-01 @ 09:50:38
URL: http://iisabellebstedt.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0