JOBBIG & KALL DAG IDAG

Helloj äntligen vaknat och typ under natten så kom strömmen tillbaka men jag låg och
sov då men vaknade 05:50 av att det va väldigt ljust i mitt rum så tidigt och då va alla
mina lampor tända i tacket och överallt annars :o usch haha släkte dom och somnade
om så nu sitter jag här och skriver lite & ska snart lägga ifrån mig datorn.

Dagens planer är : 

♥ Duscha mig fräsh
♥ Ut & skotta snö
♥ Försöka orka städa rummet
♥ Diska upp allting i köket
♥ & det gamla vanliga, se film med pappa..

Kommentarer
Postat av: johanna

men tänk på fördelarna,

& lev i nuet :)

visst kan det vara nervöst ,

det är första gången för mej med,

men jag lever i nuet so sagt var,

det är lättare då.

:)

2010-11-10 @ 13:17:24
URL: http://bbarajjjohanna.blogg.se/
Postat av: Isabell Eriksson

SV: haahah, jag kan förstå att du inte fattade vad jag menade men jag menar att när du skriver ett inlägg skriver du på ett bra sätt att man förstår och fattar vad du menar ;)



Tack, du har fint namn du :)

2010-11-10 @ 13:47:42
URL: http://bellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0