HOCKEYMATCH OCH SJUKHUS

Idag har vi inte gjort mkt bara sett hockeymatchen mellan sumpan solna
och bålsta. Tyvärr vet jag inte vad SS gjorde (Toni&Tims lag) för dom förlorade
med 8-1 hahaha, men fortfarande kul och se :D .. Åker hem imorgon och då ska
jag till sjukhuset med Sanna och faster Kicki , både Sanna och jag ska kolla upp
nacke och rygg hon ska kolla knäna med, stackarn har vart sängliggande i helgen
tror hon gjorde sig mera illa än mig :( ... Så imorgon blir det ingen skola tyvärr. jag
vill till skolan, saknar alla fan.
Hur som helst nu ska jag försöka få tag på Tim han e försvunnen hehe och så ska
jag fortsätta messa med min pappa om hans skrivande & så ska jag se klart på
beck. Fast nu e det reklam :( dumma reklamen. Vi höres imorgon när jag kommer
hem ifrån sjukhuset. Önska mig lycka till ..
Gammal bild på mig & Huusko i somras :) jag saknar sommaren som fan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0