HEMMA VECKA ...

Halloj alla läsare

Idag har jag varit hemma ifrån skolan och jag ska tydligen va hemma hela veckan.
Måste ta det lugnt, min faster sa det till min pappa så han har sagt att han ska sjukanmäla
mig så jag kommer inte va i skolan på hela veckan :( synd tycker jag!
Precis vart på affärn tillsammans med pappa handlade mjölk, ljus, en paj till mig, godis
TE, läsk
:) mkt nice det.
Har redan hunnit käka upp min paj & sitter nu med ett glas mjölk breve mig och bara
myser känns det som. Juste en sak till. Pappa fick ett paket av en tjej ifrån utlandet
(venne vart ifrån hon kommer) men iaf som pappa känner via facebook. Och hon
skulle skicka några oljor till pappa för ryggvärkarna och en annan sak (nämns inte) & så
får han med två tröjor, en långärmad till pappa & så va det en tröja till mig. T-shirt. Jättesöt!
Så jag ska in nu på FB och tacka henne så mkt för den :D mkt gald vart jag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0