HEM TILL UPPSALA IGEN..

Vaknat , dragit mig i sängen och ätit mat och nu bara sitta här och typ dega.
Toni ska lägga sig i badet snart och jag ska börja fixa mig för jag har redan packat mina
saker så det är klart. Mamma kommer hämta mig på stationen i Uppsala och skjusa mig
till min kusin som ska firas idag. Sen ska vi nog bara vara med varandra jag och min kusin.
Fast Toni tjatar på mig att jag ska åka tillbaka hit och va med honom men jag venne.. Tror
inte det faktiskt, pappa hämtar mig ju på lördagkväll. Fast vet inte hur jag ska göra , menmen.
Nu ska jag ställa undan min tallrik och typ fixa mig, elr hoppa i badkaret med älsklingen min.
Hörs senare , älskar er läsare.
Kommentarer
Postat av: andrea

Gör du designer? Såfall är jag jätte intresserad!

2010-11-05 @ 15:01:45
URL: http://aandrrea.blogg.se/
Postat av: linn

gillar din blogg :D

2010-11-05 @ 21:29:47
URL: http://proffsig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0