HELGENS BILDBOMB

Jag tänkte in skriva så mkt mera än att ni får se bilderna ifrån
helgen framförallt fredagen (: mest då jag har bilder. Så låter jag min fredags synas
på bild och låter dom tala för sig själv !


puss på vackra jessica

Mathilda och älsklingen. Ofc ska han posa när kameran är framme :)

jag och älsklingen ! (=

Jessica och jag , mitt huvud ser fett stort ut ^^, hehe
men jag älskade verkligen den dära festen.
btw det va hon som hade den. underbara flicka !

Sofia och Druv , dom va as söta tillsammans :) & det löste sig
mellan mig och druv nu iaf hehe.

Partypinglor riktigt. Söta som få !

bild tagen av mig faktiskt.
Mr. DJ hehe :) & folket bakom som dansade som faen.

Sabbe och jag :) jag älskar dig min lilla sötnos.

Va mycket pussande på allt och alla åt höger och åt vänster :D men jag
vill smått förstöra en liten bild på skoj så jag dök fram mellan anna och
moa. hihi busig jag är alltså !

Rebecca , Jessica och ehm jesper :$ ? Not sure. Blandar ihop honom
och Jim av någon anledning.

Sköna typer posar för kameran där asså.
Sanna din fjortis bort med handen.

Det va ju patry som sagt.
Jag jessica sabbe anna random random random
cassi och jossan :) hihi

Min tur att lägga fjortis posen dåra :) skyller på att jag va lite dragen
där faktiskt.

Som sagt var det va ganska mkt pusskalas, Anna och jag (:
FUCK YAAEEH !

Man diggar ju musiken och man älskar ju att va i centrum satt
vilka tror ni står i centrum (?) jo jag och jessica. Men jessica varför hålla mig
i handen ? :) hihi sötnosar alla är alltså.

Haha affe i bakrunden,
ännu en pussbild, ah ni fattar vad jag menar då alltså med pusskalas


Det va dom bilderna jag hade att bjuda på. Dom bästa iallafall :)
sen i lördags gick jag och älsklingen på bio , vi såg harrypotter del 1
den va väll sådära så nu äre bara vänta tills nästa går alltså i
sommar och ska vi beställa så vi får biljetter till prämiären är det tänkt :D

Sen i igår (söndag) så hade jag och älsklingen 11 månader tillsammans.
älskar dig min bebis <3


grattis till oss alltså :) love you.



LITE ANDRA BILDER INNAN FESTEN I FREDAGS , KOM PÅ EFTERKÄLKEN
SÅ NI FÅR DOM NU HÄR NERE IST MEN DET GÖR SÄKERT INGET !


Mathilda moa och jag , dra fjortis posen hahaha jag döör !

Toni mathilda och moa inne i sollentunacentrum i väntan på en snubbe
hahaha vi tog lite kort och kollade lite i affärer :) elefanten in the house.

jag och mathilda tänkte dra en fjortisbild men hon bangade precis HAHA
jag tog ensam sen hamnade toni i bilden , vart fett rädd. Han dök upp
ifrån ingenstans och ba kan vi gå någonannanstans nu.
Han va ju i en annan affär sen dyker upp där !

Vi pallade inte gå längre så vi satte oss och väntade ist någonstans i sollentuna
centrum :D sen kom snubben och vi drog på festen.

Nu va detta inlägget slut också heh satan va långt det vart alltså :o förlåt
för det men ni får stå ut hihi om ni kommit såhära långt liksom och läser
detta menar jag dåra :)
Nu ska jag gå och göra te tänkte ja o någon macka är sjukt hungrig sen ska jag
kolla in några bloggar och facebook och även bdb hehe. Senare blir det film
tillsammans med pappa och käka kladdkaka , mymms !

Ni kommer även få svar på frågorna idag efter jag sett filmen. Eller imorgon
då jag kommer hem ifrån skolan :) vi får se vad som händer. Men håll utkik iaf.
Hörs så länge !

Kommentarer
Postat av: Sofie ♥

Grattis till dig och din kille :)

2010-11-23 @ 09:21:23
URL: http://zirres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0