FARMOR & FARFAR = UNDERBART

Ojoj vilken jävla bra dag alltså. varning långt inlägg på G !

Efter skolan så drog jag ju som sagt till farmor och farfar och fikade där
tillsammans med dom och sen bestämde farmor och jag att vi skulle spela
skipbo eller vad det hette och så körde vi yatzy (stavning). Sen käkade vi
och tog en "kaffe på maten" som dom säger :) & snackade lite allmänt om allt.
Och vi spelade lite till tills klockan va 19:00 då såg vi på biggest loser 20:00 såg
vi på böda camping och sen 21:00 såg vi på CSI och efter det tog jag bussen
hem. Kom hem 22:40 ungefär och då snackade jag i tele med toni som jag
gjorde hela vägen hem ocskå btw :p , men ställde mig och snackade med mamma
och broder så jag mer elr mindre glömde toni luren sen när jag kom på att han
va kvar där då hade han somnat , hihi ! :D duktig flickvän jag är.
Glömmer sin kille bara sådära liksom..
Men efter ett tag så kände jag bara random sådära att jag ville massera någon
lite granna så jag började massera mamma och jag fick inte gå därifrån heller
så jag stod där i 30 minuter och nu har jag ont i händerna och tummarna :(
stackars mig. Också ont ju , hehe.

Men nu är det dags för mig att lägga mig i sängen och se på TV eller nånting
och försöka va lite mera social emot Toni så han inte känner sig fullt ensam
eftersom Tim & Lejon dissar honom hela tiden. Stackarn :( lider med honom..

Så jag säger godnatt nu tillsammans med en gammal bild som dom flesta
säkert kommer känna igen. (sista bilden som vart tagen på min som blond)
men kommer ju bli det i slutet av november igen. Ska bli lika snygg som jag
va då förstår ni :) hihi , hörs imorgon i skolan pössen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0