LÄMNAD AV EN MAN ÄLSKAR

Du påstår att du är min bror men ändå håller du inte vad du lovar mig!
Sa inte du & jag "föralltid lillebror&storasyster" ? .. Verkar inte som det
längre.. Du sviker mig gång på gång.. Du lovade verkligen mig att inte hålla
på med någon på ett tag, du sa själv "jag ska ta det lugnt med tjejer nu" det sa
du väldigt ordagrant av det jag nyss skrev.. Och jag sa även till dig "inga av mina
kompisar" men ändå vad gör du ? Jo du håller på med en vän som jag älskar o
som verkligen betyder nånting för mig..

Hur kan du egentligen svika mig så hårt ? Jag står inte ut, jag ser knappt längre
vad jag skriver på datorn i detta inlägget, tårarna bara rinner ner och jag känner
mig så dålig som har gjort som jag gjort och sagt som jag sagt till dig tidigare
under andra bråk och omständigheter men nu har du gått över min gräns. Jag kan
inte ta mera än såhära..

En dag kanske du inser och förstår att du behöver mig. Och den dagen tar jag emot
dig men då måste du förstå att jag inte kommer kunna lita på dig i första taget så du
kommer få arbeta upp det till 120%.. Men om du inte kommer komma tillbaka så fine gör
inte det men då måste du lova att du raderar allt du har om mig och dina minnen är där
inräcknade. Jag älskar dig & det har jag lovat att alltid att göra och oavsett hur illa du gör
mig inom mig så kommer jag även älska dig tills jag dör..
Kanske är bäst att jag dör ? Fan vet jag, du lär inte märka någon skillnad iallafall..

Du spelar ett spel som jag inte kan reglerna på.. Jag trodde jag hade sagt allting till
dig och du lyssnade och jag trodde dig, men vad gör jag för fel när du sviker mig
gång på gång.. Tänkte
sluta dricka för din skull & din brors skull o hennes men du har
nyss gjort saken värre.. En dag finns jag inte längre , hoppas du inser innan det att
jag behövs i ditt liv.
Eller jag kanske aldrig har gjort det ?

"tårarna rinner , hoppet mitt försvinner. här står jag ensam oh lämnad kvar.."

Kommentarer
Postat av: emmaa

ojoj, nästan man fäller en tår när man läste det! men finns. och vad ska du hitta på idag då ?<3

2010-11-13 @ 10:02:22
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/
Postat av: mizthanguyen

Svar: aw lycka till! :)

Jag meddelar vinnaren på imorgon kväll! :)

2010-11-13 @ 11:05:27
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: jennifer sverin

meen gud sofie :(( låter hemskt. jag finns för dig! <3

2010-11-13 @ 19:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0