DISCOBOWLING & TACOSBUFÉ

Kom precis hem till min mamma så nu är det tänkt att jag ska bada
och sen lägger jag mig i sängen & ser tv, hoppas jag somnar.

Idag ska jag möta angelica senare på stan efter hon slutat och hon åkt hem
och bytt om lite granna och så ska vi gå sen ifrån stan till fyrishov tar väll 20
minuter , en halv timme. Där kommer vi möta hela gamla laget och vi ska
spela disco bowling och efter det käka tacosbufé mumms :) , ska bli skit trevligt.
Sen vid 9 tiden kommer Toni att komma och då ska jag möta honom på stationen
för att han ska med mig hem och då blir det massa mys hemma antagligen.

Nu ska jag kolla fb , bdb och några bloggar sen ska jag skutta ner i badet
och bara njuta av det varma vattnet och skummet :) hoppa ni får en bra
dag, det kommer jag få. Hörs senare idag iaf !


gammal bild tagen på mig förra vintern och inte 2097 :p som det står
på bilden hihi, ah ni fattar säkert.
Usch nu är det verkligen vinter men mysigt är det, imorgon blir det
julstädning i rummet, köket vardagsrummet och toaletten samt
julpyntning där det ska vara och får plats :) ska bli skoj, sen på kvällen
blir det dricka glögg , tända ljus & se en bra film med älskligen & pappa.
så mkt bättre lördag kan det inte bli tkr jag, ska försöka starta snöbollskrig
med Toni också, han ska allt få den söta saken, hejdå ! :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

Sv: lagt till dej nu :)

2010-11-26 @ 13:36:51
URL: http://kisskill.blogg.se/
Postat av: ...

fett kult lag, men får jag fråga hur ni lyckade organisera allt? måste vara svårt när alla inte går i samma lag längre? (jag antar att ni inte går i samma lag eftersom du skrev gamla laget)

2010-11-27 @ 15:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0