TRÄNINGSVÄRK

Denna dag va bög. Vaknade en miljon gånger av att Dennis mobil ringde hela jävla tiden folk sökte han ifrån 10.00 på morronen tills vi gick upp då va klockan halv tre. Alltså Dennis sov hos mig med Toni. Alla vi ville knäcka hans mobil men hur som helst vi drog in til björklinge det tog kanske 40 minuter att gå in till björklinge ifrån mig.
När vi kom in till björklinge va jag typ helt jävla dödens orkade inget typ.
Hungrig som ett cp och ont i huvet hade jag. Men senare vart det bättre !
Toni och jag följde med Jonas och Kotten och fiskade och självklart fick jag ro så nu har jag ont som fan i mina axlar så toni står och masserar mig gullig som han är men ont som fan gör det ! HELVETE


Men hörrni. Jag har ju tävlingen, "veckans snyggaste tvilling" och det är bara minuter kvar. Jag avslutar den 00:00 idag/natt så nu har ni sista chansen att rösta fram den snyggaste killen av dom två !
KOM IGEN, KOM IGEN .. Inlägget är längre ner ! *smile*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0