TRAFIK FARA FÖR DIN BLOGG!

Kom precis hem ifrån stan. Inte den roligaste dagen men framemot slutet så va det mkt roligare då va jag med Madde och alla hennes kompisar som va lite konstiga men dom va sjukt sköna + en as söt kille va där fast han drog redan efter 10 minuter som vi vart där för han skulle hem till Tobo.
idag så har solstingen inte blivit bättre direkt och eftersom lilla jag trodde det skulle bli regnit idag så va hade jag varma kläder så jag mer eller mindre typ dog i värmen men jag överlevde när jag fick min fanta !
Just nu så sitter jag bara och degar framför datorn snackar med en random snubbe och Angelica på msn härligt på det alltså. Måste träffa henne snart btw.. Min lilla pluttis !
Har ett stort glas saft framför mig och det gillas enormt.
Nej men nu ska jag kolla runt lite grana på bloggar igenom bloggtrafik.nu en bra hemsida för dom som vill ha mera besökare på sina bloggar. Om ni inte har det tkr jag ni ska ta och kolla in den !
Länken till att bli medlem ---> http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=sofieschilcher  (helt gratis)
Klicka på länken om du vill registrera dig !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0