BLÖTT

Gick hem igår ifrån Rebecca vid kvart i fyrapå morgonen för då drog dom andra hem ifrån henne. Herregud när vi va i kohagen så sjävklart så ska dom jaga oss och nu va det min tur att bli rädd. Vi kubba upp på en stenhög för där kommer dom inte upp men dom fortsatte springa tack o lov så vi drog. Ofc så började det regna så vi kom hem dyngsura. När vi va hemma drog vi ut i regnet och han fottade mig (stod "modell"). Precis när vi kommer in och lägger oss i sängen så späregnar det verkligen vräker ner och det började åska. Åskan va som närmast oss 3 kilometer ifrån. Usch avskyr åska !

Bilder:


Blöta paret. Jappjapp

Japp en lagom blöt flicka och blöter skulle jag tydligen bli.

porr

Blöta paret ute i regnet. Innan det började åska ! ;)


orkar inte lägga in mera bilder. så ni för nöja er med dom dära.
Puss på er nu ska jag dra in till björklinge om rebecca kan va lite snabbare än vad hon är nu. Fan vi vaknade senare än henne och  vi är klara före henne (mirakel) seriöst. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Ellen

SV: Tack desamma :)

2010-05-14 @ 18:52:51
URL: http://guldvivan.blogg.se/
Postat av: Matilda

söta =)

2010-05-14 @ 21:30:26
URL: http://meliassons.blogg.se/
Postat av: deru (;

man ser ju lagom av din bh också :O

bara typ hela ;'s

2010-05-17 @ 18:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0