MADDE & JONAS

Underbara dag säger jag bara.
Skolan va en lektion och lunch. Drog till stan med Madde köpte jordgubbar samt milkshake FYFAN SÅ JÄVLA UNDERBART NICE det va alltså.. Allvarligt talat det va underbart gott att sitta med älskade Madde nere vid ån och sola samt äta/dricka det. Jonas kom till stan kanske vid ett tiden ungefär & då drog vi runt lite granna satte oss på torget och solade där sen pallade jag fan inte ha leggins på mig mera så jag hade bara korta shorts och ett linne och iomed att jag bara hade det så TROR jag att jag har bränt mig på axlarna (precis som ni sa jonas & madde)
När jag kom hem som jag kanske gjorde för 1 timme sen så käkade jag och jag va verkligen på underbart humör sen sänktes det lika fort som jag vart glad.. Det va spänd luft i köket och så fort jag sa ngt verkade det som att dom suckade hela tiden.. Så det slutade som vanligt med att Urban och Mamma står o skriker på mig.. Tröttnat på det. Fast nu ska vi inte deppa över det ! Tänka possetivt, underbar dag väntar imorron.

Dagens fråga:

Är ni nöjda med min nya design ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0